وبلاگicon
شیشه ی دل من



















لذت تنهاییــــــــــــــــ
توجه : مطالب این وبلاگ هیچ ربطی به اسم وبلاگ ندارد :دی

 شیشه ای میشکند....
یک نفر میپرسد:
که چرا شیشه شکست؟؟
یک نفر میگوید شاید این رفع بلاست...
دیگری میگوید شیشه ی پنجره را باد شکست...
دل من سخت شکست...
هیچ کس هیچ نگفت...
غصه ام را نشیند....
از خودم میپرسم :
ارزش قلب من از شیشه ی یک پنجره هم کمتر بود؟؟؟؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

m-sh
ساعت16:26---7 تير 1393
این شعرو که می خونم دوباره میرم تو فاز افسردگی.....لامصب شعر که نیست کوه غمه...
پاسخ: ههههه


صبا
ساعت23:38---15 اسفند 1392
هی روزگار..
پاسخ: فاک...
یو...
روزگار...


㋡ےِ נُختَړ כּِیسـ ـ ـآכּ سَـ♔ــوآر㋡
ساعت23:23---15 اسفند 1392
راس میگی ها هر طور فک میکنم میبینم من ی دخلم

شاید نآراحت شدم

بــــــــــعدش

خودمو توس اتآق زندونی کردم

افسرده شدم

خودکشی کردم

بعد همه اینام تقصیر توئه

تآ آخر عمر عذاب وجدان میگیری

بعد از عذاب وجدآن میمیری خخخ
پاسخ: واسه همین سعی میکنم هیچوقت دختری رو اذیت نکنم... لامصب درحد بیرون دادن آلبوم ناراحت میشن...


㋡ےِ נُختَړ כּِیسـ ـ ـآכּ سَـ♔ــوآر㋡
ساعت23:16---15 اسفند 1392
ن داداش

ناراحتی تو کار ما نیس

بـــــــــــعـــــــــــــــ ـــله
پاسخ: آخرش دخملی بــــــــــــــــــــــــعـــــــــــــــلــــــــــــــــه


㋡ےِ נُختَړ כּِیسـ ـ ـآכּ سَـ♔ــوآر㋡
ساعت23:14---15 اسفند 1392
عآره همه بهم همینو میگن

تو الان 1546875 نفری هسی ک بم داری میگی خخخخ
پاسخ: یه سری چیزایی هم هست ناراحت میشی... وگرنه میگفتم خخخخخخخ


㋡ےِ נُختَړ כּِیسـ ـ ـآכּ سَـ♔ــوآر㋡
ساعت23:11---15 اسفند 1392
شتر در خآب بیند پنبه دانه خخخ
پاسخ: میدونستی خیلی با مزه ای؟؟؟


㋡ےِ נُختَړ כּِیسـ ـ ـآכּ سَـ♔ــوآر㋡
ساعت23:08---15 اسفند 1392
عآره مطمعن بآش خعلی کمتره خخخ
پاسخ: با من کل کل نکن دختر اگه بخوام تو وبلاگت ضدحال بشم بد ضدحالی میشما...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: -- ادامه مطلب --
برچسب:, -- -- A.M.I.R --